Pobierz grę oraz patche i etkey
Wolfenstein: Enemy Territory - 268 MB


Obrazki z gry

Seawall Battery

Sewall BatterySewall Battery czyli battery, jest drugą mapą kampanii afrykańskiej.

Mapa rozgrywana jest na wybrzeżu Afryki Północnej, gdzie w wielkiej skale ulokowane zostało niemieckie działo artyleryjskie, zapobiegające wszelkim próbom inwazji aliantów na Sycylię. Działo to jest wzorowane na rzeczywistej baterii Zygryd (Siegfried Battery), która ulokowana była we francuskiej zatoce Gris Nez i miała za zadanie obronę północnego wybrzeża Francji.

DRUŻYNA ALLIES

Zadanie główne

- Wysadzenie działa Siegfried.

Zadania poboczne

- Wybudowanie rampy od strony wybrzeża, przejęcie bunkru i utrzymanie go
- Wybudowanie Command Post-u
- Zniszczenie generatora, co spowoduje otwarcie tylnej bramy, wszystkich drzwi wewnątrz baterii oraz wejścia do głównego bunkru od strony wybrzeża
- Wybudowanie dwóch stacji MG42 na plaży
- Unieszkodliwienie trzech stacji MG42 Axis

DRUŻYNA AXIS

Zadania główne

- Obrona działa Siegfried przed sabotażem Aliantów.

Zadania poboczne

- Utrzymanie bunkru od strony wybrzeża
- Niedopuszczenie do wybudowania rampy od strony plaży przez drużynę Allies
- Wybudowanie Command Post-u
- Wybudowanie trzech stacji MG42
- Unieszkodliwienie dwóch stacji MG42 Allies
- Niedopuszczenie do wysadzenia generatora

SCHEMAT

seawall battery

Drużyna Allies ma za zadanie dostać się do pomieszczenia, w którym znajduje się bateria i wysadzić działo. Może to zrobić wyłącznie inżynier. Alianci mogą przedostać się do baterii na dwa sposoby. Pierwszym jest budowa rampy, która znajduje się pod wzniesieniem, na którym umiejscowiony jest bunkier. Drugim sposobem jest przedostanie się do generatora (przy pomocy przebranego covert opsa lub przez wykorzystanie sytuacji kiedy ktoś z drużyny Axis otworzy tylne drzwi) i wysadzenie go. To spowoduje otwarcie wszystkich drzwi magnetycznych, łącznie z tylnymi wrotami, co umożliwi dostanie się do środka. Po przejęciu bunkru Alianci będą mogli się w nim respawnować. Do baterii mogą dostać się albo przez drzwi magnetyczne po lewej stronie od bunkru (ścieżka w prawym górnym rogu od sekcji B1) oraz przez wejście naprzeciwko bunkru, prowadzące do sekcji B1. Alianci mają możliwość budowy dwóch stacji MG42 na obu spawnach oraz CP niedaleko tylnych drzwi, obok generatora. W bunkrze, w którym znajduje się CP są umieszczone również kabiny z amunicją i apteczkami. Na serwerach można spotkać taką wersję tej mapy, w której zmieniony został jej skrypt. Wtedy tylne drzwi może wysadzić również inżynier, a niekiedy po wybudowaniu CP drużyna Allies może się w nim respawnować. Do baterii można dostać się praktycznie każdą drogą, bezpośrednio od generatora zejściem w dół po szynach i niżej do drzwi magnetycznych. Z sekcji B2 prowadzi do baterii właz oraz wyżej na "rusztowaniach" wejście na przeciwko wnęki, w której znajdują się kabiny apteczek i amunicji.

Drużyna Axis może niszczyć rampę zarówno przy pomocy dynamitu inżyniera, jak również przy użyciu ładunków wybuchowych Covert Opsa. Na górze sekcji B1 mogą wybudować jedną z trzech stacji MG42. Kolejne dwie znajdują się na lewo od wejścia na schody, obok drugiego spawnu Axis oraz blisko generatora. Broniąc tyłów dobrze jest zaminować drogę prowadzącą do CP i osadzić się w nim, ponieważ znajduje się tam stacja MG42. Gdy Allies podłoży dynamit pod działo, najbliższą drogą ze spawna do baterii są schody do góry i drzwi na lewo, prowadzące bezpośrednio do pomieszczenia z działem.